מיתוג / חברת מיתוג / קידום אתרים / מיתוג עסקים / פרסום

היכולת לשאול את השאלות הנכונות בתחילת הדרך,

תביא לתשובות טובות יותר ולתהליך מיתוג חזק בטווח זמן קצר 

תגיד עוזי, אז למה כדאי ליצור מיתוג חדש איתך ?

 

תהליך מיתוג חדש של עסק הוא תהליך אישי ויש בו התלבטויות שעדיף לחלוק עם מומחה. למרות שאנשים קרובים רוצים לעזור, הרבה מהעצות סותרות ואינן רואות תמונה מלאה ואמיתית אלא רק קצוות של ידע. אני ממליץ ליהנות מהנסיון המצטבר, הידע וההיכרות שלי עם תחומי הצרכנות המגוונים ולעשות את הצעד הראשון בהקמת העסק, הסטארט אפ, או המותג האישי באופן מקצועי ובתקציב נתון.​

איך מתאפשר לך להציע שירות מיתוג אישי כולל ?

 

בזכות נסיון של כעשרים וחמש שנים בתחומי המיתוג הפרסום והעיצוב פגשתי אין סוף לקוחות ומצבים צרכניים להם נדרשתי לתת פיתרון, הובלתי תהליכי מיתוג לחברות גדולות ובדרך נוצר מרקם קשרים והיכרות אישית עם כל צד בתחומי התקשורת. היום בזכות שימוש בשירותים, מאגרי מידע וטכנולוגיות חדשניות, מתאפשר לי לתת למספר לקוחות מצומצם שירות ברמת בוטיק ובמחיר תחרותי. המטרה היא לתת יחס אישי ללקוחות ולחלוק ידע בכל השלבים ולהוביל אותם להצלחה עסקית.

מה כוללת ההצעה שלך לפיתוח שפה תקשורתית ?

 

זה יכול להיות לוגו וניסוח החזון העסקי, או האתר הבנוי בזרימת התוכן ובטכנולוגיה הנכונה ביותר שיספר ויעטוף את החזון ויציג אותו כקונספט מגובש, או אריזה עם רעיון מבריק שיהפכו את המפגש עם המוצר שלך למרגש. אין שני מקרים זהים. להעניק למיזם העסקי את האופי המסויים שלו ולאפשר לו להיות ייחודי ומדליק, זאת ההתמחות שלי.


 

למה לפתח שפה תקשורתית למיזם שלא נחשף ?

 

השפה התקשורתית היא הפלטפורמה השיווקית שתזהה אותו בכל המפגשים עם הסביבה ותקדם פניהם של לקוחות וספקים והיא נדרשת בכל תחום, שכן היא גם המיתוג האישי שלך. עד כה זכו לשירותים ברמה גבוהה בתחום הזה רק עסקים שנמצאים בשלב מתקדם אבל הזמנים השתנו. בעקבות מהפכות בעולם העיצוב התקשורת והטכנולגיה מיתוג ופיתוח שפה תקשורתית לעסק בשלב מוקדם היא הכלי הראשון על מנת לגרום למשקיע להתעניין בו ולרדת לעומקם של הפרטים.

למה להשקיע במיתוג כשאני לא יודע אם העסק יצליח ?​
 

היתרון במיתוג ופיתוח השפה בשלב זה, הוא יתרון הרושם הראשוני. במקום שאתה כיזם או יוצר בכל תחום אחר שבוחר כרגע להקים עסק ולהציג אותו לצרכן, לזכיין או למשקיע תעשה זאת באופן סביר ורק כשתגייס הון תיגש לפתח את הסגנון והשפהאני מציע חבילת מיתוג לעסק המתחיל בעלויות ובלוחות זמנים שיאפשרו לך לקצר את שלב ההרצה ולהציג חוויה כבר מהמפגש הראשון ומהצגת ההרצה.

<script>

  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){

  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),

  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)

  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

 

  ga('create', 'UA-32506582-1', 'uzimichaeli.com');

  ga('send', 'pageview');

 

</script>

אם יש יצרן אריזות בסין וחבר שמעצב סמל, למה לשלם ?​
 

סבך התיאומים בין אוסף החברות, הספקים, יצרני האריזות, מעצבי ממשק, מתכנתים וההפקה העצמית של כל הרכיבים הנלווים בשלבי ההקמה מסיט מפוקוס את מה שבאמת חשוב, זה עשוי לפגוע ברושם הראשוני ועולה בזמן, כסף והיעדר סגנון אחיד. ריכוז הטיפול בכלל תקשורת המותג תחת יד אחד מיומנת משאיר אותך פנוי לעסוק במיזם וליהנות מיתרון הרושם הראשוני בחשיפה למותג.

למה לוותר על מותגי העל ולפנות לפיתוח עסקי ?

 

במהלך שנים של עבודה בבניית מותגים מובילים כיוצר קמפיינים במשרדי פרסום מובילים, אני נדרש לפתח למותגים אלה התאמות ושינויים לקהלים ולהצעות שונות ומגוונות. הידע המצטבר בהתאמות כאלו כשמדובר במותגי ענק חלקם גם מותגים בינלאומיים, עניינו אותי תמיד וכיום אני מציע את שירותי למספר לקוחות פחות גדולים ונהנה מהעברת הידע הזאת מאוד.

באיזה שלב כדאי להתחיל במיתוג לדעתך ?
 

מתוך היכרות עם מגוון רחב של עסקים בתחומים שונים, בהקמת עסק מושקעים תמיד  אנרגיות והתגייסות אישית של החברים ולפעמים גם הרבה מאוד כסף. אני מאמין שהטיפול בשיווק ובחזית התקשורתית צריך להקדים את הגיוס, הפיתוח והייצור. היתרון בריכוז ההחלטות בשלב גיבוש החזון העסקי, הוא הטמעת התפיסה בארגון הממותג כבר מצעדיו הראשונים.​



 

אתה כותב ללקוחות גם תכנית עסקית ?​

 

למעשה מבלי להבין את התכנית העסקית קשה מאוד לעבור הלאה. בגלל שחלק גדול מהתכנית העסקית מתבהר כשמתחילים לרדת לעומקם של הפרטים, רצוי להתייעץ בשלב מוקדם ולקבל תמונה של העלויות הצפויות. ניתן בשלב זה לשכור את שירותי כמלווה של הפרוייקט וליהנות מהנסיון והכניסה לפרטים שיובילו להערכה נכונה של העלויות בעתיד. ניתן להזמין מצגת עסקית שתציג מתווה להקמת העסק, ניתוח השוק, ההזדמנויות שבו ולמקם באופן מיטבי בשוק את הרעיון וכך להעלות את הסיכוי לגיוס משקיעים בעתיד.​

 

ייעוץ חינם מיתוג חדש ייעוץ חינם מיתוג חדש ייעוץ חינם מיתוג חדש ייעוץ חינם מיתוג חדש

איך מגבירים את החוויה בעסק וגורמים לו למכור ?​
 

הצרכן החדש קונה מוצרים אבל זוכר חוויות. גם המותג שלך שאתה בוודאי מאמין בו נבחן באותו אופן על ידי הצרכן ונשאלת תמיד השאלה "מה מדליק אנשים והאם זה באמת ימכור?”. אין תשובה אחת כמובן ובכל תחום זה אחרת אבל בהסתכלות על המון מוצרים מהפנטים מדליקים ומצליחים ניתן להגיד שקיים קו משותף בין רב ההצלחות השיווקיות, מוצר שירות או חברה שרוצים להצליח ושיהפכו לשיחה ומודל שאנשים ירצו לאמץ חייב לבנות סביב עצמו מיתוס או סוג כלשהו של סיפור.

 

חברות חסרות ייחוד וסיפור הן חברות שקשה לאנשים לזכור ולדבר עליהם ומי שקנה פעם אייפון, גיטרה ואפילו פלאפל יודע שאם הוא נהנה זה מגיע יחד עם סיפור. כולנו מספרים על עצמנו סיפורים ובונים את חווית חיינו גם דרך צריכת מוצרים מסויימים וחוויות ממותגות, לצורך הנושא גם הטיול שלנו אחרי צבא בתאילנד הופך אותנו לאנשים מיוחדים עם סיפורי מסע בעברם, גם החתונה המטריפה שלנו לאור הזריחה במצדה היא אירוע שימתג אותנו בפני המעגל החברתי וזה סיפור שילווה אותנו כל החיים.


 

ומה אני עושה אם אני רק מייבא אזניות ואין לי סיפור ?

 

גם בשוק תחרותי כמו שוק האביזרים והסלולר ניתן למצוא דרכים מקוריות לספר סיפור מותג ולארוז את החוויה באופן יוצא דופן. התמורה תהיה גם מיידית לצרכן שיקנה מותג עם עומק ומחשבה עיצובית ולא רק ציפוי פלסטי זול ויעלה מיידית את ערכו הנתפס. ניתן מנקודה זאת לחבר אותו לחוויה ולהביא אותו לעוצמה רגשית גבוהה יותר מה שיהפוך אותו ללהיט אצל המשתמשים. היום כשהקהל משתף את הרגלי הצריכה הטכנולוגיים באינטרנט ניתן לעשות המון דברים מקוריים שיצמידו סיפור למותג חוויה ויהפכו גם מוצר שיש כמותו בשוק לייחודי ומבודל.​