מיתוג / חברת מיתוג / קידום אתרים / מיתוג עסקים / פרסום

נקודות מפתח למיתוג מוצלח

מיתוג חזק מתחיל באמת מוצרית ויכולת לספק צורך קיים אצל הלקוח. יכולת אמיתית יחד עם הבטחה לתועלת וערך מוסף אצל הלקוח והיכולת לממש את ציפיותיו הגבוהות בהצלחה תיצור עבורו חווית מיתוג חזקה וברורה.

 

אותנטיות

מיתוג מבוסס עמוק על אמת ויכולת פנימית ומקוריות. מיתוג שיש לו מורשת שהוגדרה ונקבעה ויש לו ערך מעוגן היטב הוא מיתוג חזק שיעמוד בשינויים לאורך זמן. מיתוג שיכול לספק צרכים שיש ללקוחות שלו.

 

רלוונטיות

מיתוג צריך להיות נכון לצרכי הלקוחות והצרכנים שלו, הרצונות, ומרכיבי ההחלטה על פני הנתונים הדמוגרפיים והגיאוגרפיים הרלוונטיים הם חלק בלתי נפרד מהמהות של תהליך מיתוג.

 

בידול

המידה שבה הלקוחות והצרכנים תופסים מיתוג מסויים כשונה ומבודל בתוך קטגורית המוצרים וכמה שונה המותר בזכות מיתוג שונה מהמתחרים.

 

עקביות

המידה שבה חווית מיתוג היא חוויה מתמשכת ללא יוצא מן הכלל בכל נקודות המגע של המיתוג והפורמטים השונים בו מיתוג מסויים נחשף.

 

נוכחות

המידה שבה המותג מורגש בכל מקום, הדרך בה הוא  נתפס בצורה חיובית על ידי הצרכנים, הלקוחות ומעצבי דעת קהל בתקשורת בעולם האמיתי, באינטרנט ובשיח החברתי.

 

מובנות

המותג  צריך להיות ברור ללקוחות ולצרכנים. כשהמותג מוכר יש לצרכנים את הידע וההבנה המעמיקים של התכונות הייחודיות של המותג ויחד עם הבחירה הרגשית במותג כזה או אחר, הם גם ידעו להסביר לאחרים את ההעדפה שלהם כלפי המותג ותכונותיו הייחודיות.

 

בהירות

בהירות לגבי מה עומד בעומק תהליך המיתוג וערכיו. הצעת מיצוב ברורה מול קהלי יעד, הצעה ברורה המעוגנת בתובנות של לקוחות וצרכיהם היא אבן יסוד בתהליך מיתוג מוצלח.

 

מחויבות

מחויבות למיתוג ואמונה פנימית בחשיבותו של מיתוג מחייבת להצלחתו. המידה שבה מיתוג זוכה לתמיכה והשקעה במדדים של זמן השקעה על ידי בעליו מהווים מדד משפיע ביותר ותנאי להצלחתו.

 

דינמיות

היכולת להגיב לטרנדים וחדשנות בתחום, למצות הזדמנויות ואתגרים בכדי ליצורערך של חדשנות סביב המותג. מיתוג חייב להכיל יכולת מובנית לחדשנות ולהפתיע את הצרכן. המיתוג צריך להתפתח ולחדש את עצמו כחוויה ולשלוף שפנים חדשים מהכובע מדי פעם.

 

 

בעולם 24/7 שאנחנו חיים, לא רק אתה ואני לא ישנים. גם המותג שלך לא ישן. זאת מעין תקופה כזאת שתחרות בין מותגים היא אין סופית ולא מוגבלת לתחום וזמן מסויים. החשיפה לחוויות חדשות ותחומי צרכנות היא סביב השעון והתחרות אינה בתוך קטגוריה מסויימת, אלא גם בין קטגוריות שונות על שקל מסויים בארנק של הצרכן. התחרות של המסעדה החדשה ברוטשילד היא לא רק עם מסעדה שכנה אלא גם עם ספא בעיר וצימר בקדיתא. במבחן הזמן, מה שהופך את הקשרים של אנשים עם מותגים למשמעותיים יותר הן חוויה ייחודית והשגת סנטימנט עמוק יותר אצל הצרכן, מה שיביא אותו לשתף את החוויה ולספר עליה בסביבתו הקרובה.