מיתוג / חברת מיתוג / קידום אתרים / מיתוג עסקים / פרסום

נקודות מפתח למיתוג מוצלח

מיתוג חזק מתחיל באמת מוצרית ויכולת לספק צורך קיים אצל הלקוח. יכולת אמיתית יחד עם הבטחה לתועלת וערך מוסף אצל הלקוח והיכולת לממש את ציפיותיו הגבוהות בהצלחה תיצור עבורו חווית מיתוג חזקה וברורה.

 

אותנטיות

מיתוג מבוסס עמוק על אמת ויכולת פנימית ומקוריות. מיתוג שיש לו מורשת שהוגדרה ונקבעה ויש לו ערך מעוגן היטב הוא מיתוג חזק שיעמוד בשינויים לאורך זמן. מיתוג שיכול לספק צרכים שיש ללקוחות שלו.

 

רלוונטיות

מיתוג צריך להיות נכון לצרכי הלקוחות והצרכנים שלו, הרצונות, ומרכיבי ההחלטה על פני הנתונים הדמוגרפיים והגיאוגרפיים הרלוונטיים הם חלק בלתי נפרד מהמהות של תהליך מיתוג.

 

בידול

המידה שבה הלקוחות והצרכנים תופסים מיתוג מסויים כשונה ומבודל בתוך קטגורית המוצרים וכמה שונה המותר בזכות מיתוג שונה מהמתחרים.

 

עקביות

המידה שבה חווית מיתוג היא חוויה מתמשכת ללא יוצא מן הכלל בכל נקודות המגע של המיתוג והפורמטים השונים בו מיתוג מסויים נחשף.

 

נוכחות

המידה שבה המותג מורגש בכל מקום, הדרך בה הוא  נתפס בצורה חיובית על ידי הצרכנים, הלקוחות ומעצבי דעת קהל בתקשורת בעולם האמיתי, באינטרנט ובשיח החברתי.

 

מובנות

המותג  צריך להיות ברור ללקוחות ולצרכנים. כשהמותג מוכר יש לצרכנים את הידע וההבנה המעמיקים של התכונות הייחודיות של המותג ויחד עם הבחירה הרגשית במותג כזה או אחר, הם גם ידעו להסביר לאחרים את ההעדפה שלהם כלפי המותג ותכונותיו הייחודיות.

 

בהירות

בהירות לגבי מה עומד בעומק תהליך המיתוג וערכיו. הצעת מיצוב ברורה מול קהלי יעד, הצעה ברורה המעוגנת בתובנות של לקוחות וצרכיהם היא אבן יסוד בתהליך מיתוג מוצלח.

 

מחויבות

מחויבות למיתוג ואמונה פנימית בחשיבותו של מיתוג מחייבת להצלחתו. המידה שבה מיתוג זוכה לתמיכה והשקעה במדדים של זמן השקעה על ידי בעליו מהווים מדד משפיע ביותר ותנאי להצלחתו.

 

דינמיות

היכולת להגיב לטרנדים וחדשנות בתחום, למצות הזדמנויות ואתגרים בכדי ליצורערך של חדשנות סביב המותג. מיתוג חייב להכיל יכולת מובנית לחדשנות ולהפתיע את הצרכן. המיתוג צריך להתפתח ולחדש את עצמו כחוויה ולשלוף שפנים חדשים מהכובע מדי פעם.

 

 

בעולם 24/7 שאנחנו חיים, לא רק אתה ואני לא ישנים. גם המותג שלך לא ישן. זאת מעין תקופה כזאת שתחרות בין מותגים היא אין סופית ולא מוגבלת לתחום וזמן מסויים. החשיפה לחוויות חדשות ותחומי צרכנות היא סביב השעון והתחרות אינה בתוך קטגוריה מסויימת, אלא גם בין קטגוריות שונות על שקל מסויים בארנק של הצרכן. התחרות של המסעדה החדשה ברוטשילד היא לא רק עם מסעדה שכנה אלא גם עם ספא בעיר וצימר בקדיתא. במבחן הזמן, מה שהופך את הקשרים של אנשים עם מותגים למשמעותיים יותר הן חוויה ייחודית והשגת סנטימנט עמוק יותר אצל הצרכן, מה שיביא אותו לשתף את החוויה ולספר עליה בסביבתו הקרובה.

 

נייד 054-5878949

המעגל 15 ​א' רמת-גן​

מיקוד 5247202

​​​​​​​​​עוזי מיכאלי​ |   מיתוג ותקשורת שיווקית​

  • LinkedIn - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Google+ - Grey Circle
מיתוג קרית עתידים
מיתוג אופטיקנה
מיתוג גריי
מיתוג קנט
מיתוג לאו ברנט
מיתוג הוועד למלחמה באיידס
מיתוג ביטוח ישיר
מיתוג מזרחי טפחות
מיתוג דה פוסט
מיתוג ישראכרט
מיתוג לאומי קארד
מיתוג גיבור סברינה
מיתוג נסטי
מיתוג סטארקיסט
מיתוג יטבתה
מיתוג אחלה
מיתוג שלמור אבנון עמיחי
מיתוג השחר
מיתוג טורנדו
מיתוג מיצובישי
מיתוג אורנג׳
מיתוג מתן
מיתוג פובליסיס
מיתוג צים
מיתוג מכללת רמת גן
מיתוג בנק אגוד
מיתוג בית ברל
מיתוג בנק הפועלים
מיתוג עמידר
מיתוג דלק
מיתוג בזק
מיתוג אקים
מיתוג איל מקיאג׳
מיתוג אסם
מיתוג עתידים
מיתוג נסטלה
מיתוג ורדינון
מיתוג ג׳רוזלם פוסט
מיתוג קולגייט
מיתוג אל על
מיתוג קול ישראל
מיתוג שטראוס
מיתוג עמל
מיתוג דנונה
מיתוג אינטל
מיתוג רדיו תל אביב
מיתוג מגדל
מיתוג לאומי
מיתוג טבע
מיתוג סלקום
מיתוג אלפרו
מיתוג קינלי סודה
מיתוג יש עתיד
מיתוג חברת חשמל
מיתוג בל ביץ׳
מיתוג ספרייט
מיתוג הדס ארזים
מיתוג דיסקונט
מיתוג סבארו
מיתוג ברונו
גולדן טוליפ
מיתוג נביעות
מיתוג איל-מקיאג׳
מיתוג הליכוד
מיתוג פיקס
מיתוג ישראל אחת
מיתוג הירוקים
מיתוג דר קליין
מיתוג אורט
מיתוג סטימצקי
מיתוג קול ישראל
לוגו מודו
מיתוג יורופקאר
מיתוג סופהשבוע
מיתוג לנדוור
מיתוג האקר
מיתוג קוקה-קולה
מיתוג די די בי
מיתוג יעקבי
מיתוג אגד
מיתוג יד מרדכי
מיתוג שילב