עיצוב לוגו בינלאומי

מיתוג ופרסום ברדיו - פלאפל מוסקו

1/4

כדי להוכיח שהפרסום ברדיו עובד, עלה ברדיו קמפיין שכלל מגוון תשדירי רדיו של דוכן פלאפל לא מוכר  - "פלאפל מוסקו". הקמפיין גרם להמונים עניין והם חיפשו את מוסקו באינטרנט בהיקף העולה על חיפוש כל מותג אחר בעבר. מהלך "פלאפל מוסקו" סחף אחריו מדינה שלמה והוכיח כי ברדיו אפשר לפרסם הכל ואף לעורר שיחה ערה באינטרנט באמצעות קמפיין ברדיו. תוך שבועיים זכה המותג פלאפל מוסקו ל- 27% מודעות בקרב כלל האוכלוסייה. מהלך פלאפל מוסקו שהחל כתשדיר רדיו בתקציב מוגבל זכה בפרס אפי זהב לקמפיין האפקטיבי ביותר בתקציב פרסום מוגבל. לאחר שנים רבות שהפרסום ברדיו ירד בהיקפיו, השתנתה המגבה והרדיו חזר בהיקפי ההוצאה לפרסום ובמיוחד למסרים בהם נדרשת זכירות גבוהה בטווח זמן קצר.

יצירת מוצרים ומותגים, רעיונות למיזמים ותכניות שיווק הן החומר היצירתי בו אני מתמחה ומבלי לתחום זאת במדיה או בקהל מסויים. אודות לנסיון מצטבר רב והעובדה שפגשתי כל תחום צרכנות הרבה יותר מפעם אחת אני מציע תהליך מעשי ואישי שכולו מבוסס ומעוגן בנסיון שצברתי בפועל. בשיטת העבודה שפיתחתי ניתן ליישם חדשנות בכל צורה וגודל בדיגיטל ובעולם האמיתי ולצמצם את טווח התגובה על ידי מיפוי נכון ומוקדם של השוק וההזדמנויות הקיימות.

 

אני מציע יצירת מיתוג לחברות בדרך ייחודית וממוקדת המשלבת ניתוח אסטרטגי, תובנות מזירות הפרסום, הריטייל והדיגיטל יחד עם נסיון של 25 שנה ביצירת קמפיינים יצירתיים למותגים רבים מהמובילים והבולטים במשק.